tisdag 1 april 2008

Sagt upp mig från jobbet, fått provanställning....

Heheh.. Jag gick in till ett bageri tisdagen den 11 mars och frågade om dom behövde folk eller som det så fint heter... presonal :) Dom sa att dom behövde det, jag kunde komma och provjobba den 17 och 18 så det skulle jag göra. Den 14 sa jag upp mig från mitt tidigare jobb. Var ledig helgen den 15-16. Den 17 kom jag instövlandes till bageriet var jätte nervös, var ju 2001 jag senast var i ett bageri så jag fick plocka fram det jag hade i bakhuvudet. Heheheheh fattade ni den??? Hehe.. Den 18 var jag återigen tillbaka på bageriet.. När dagen närmade sig sitt slut så sa chefen att han skulle fundera om dom behövde och hade råd att ta in en till i "familjen" så efter påsk skulle jag få besked... Vad nervös jag var under den helgen, men Martin sa att allt skulle gå bra :) På tisdagen den 25 gick jag in till bageriet pratade med chefen och fick en provanställning :) Den första som fick reda på det var.... Martin och han blev jätteglad, bjöd mig på fika på stället jag nu jobbar på...

Over and out

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Syster till gulliga Junhe?!
Gratiis till bagerianställningen.
Det låter toppen, tycker jag att få jobba på ett bageri och att ha kunskaper om det också.
Lite bilder på bakverk snart kanske....?? :-)
Kramar Eva Agnes

junhe sa...

hej lillsyrran =) håller verkligen tummarna för dig och ditt nya jobb...bakhuvet...du är ju bara för go´du sis =)) du måste visa lite fina bilder på alla de goda & fina tårtor du gjort genom åren!!! stora kramen/ junhe

junhe sa...

jag vill gärna vetaq hur man gör den där kb tårtan (verkar så smarrig) ha dt gott sis/ kram j