onsdag 3 september 2008

Fun pics



7 kommentarer:

junhe sa...

vilka bilder sis...du skulle nog blivit konstnär istället för bagare *hihi* tack för senast & ha dt gott/ kram j

Stina sa...

Vad du kan du...darling.:-)
Puss

Stina sa...

Puss på dig du Elli Pelli.;-)

junhe sa...

gummiankan? pyttsan...*hihihi*
vi njöt i fjällen ett tag iaf, tills jag på kvällen såg till att 2 muskelfästen släppte i ryggen *suck*

ta hand om dig "snöris"...kram j

junhe sa...

kolla din hotmail..härliga sovrumsbilder!!!

inget snusk sis!

kram junhe

junhe sa...

hej sis, kolla min blogg...överraskning väntar *hihi*
ha dt gott och lycka till med nya jobbet/ kram junhe

junhe sa...

GODMORGON =(

KAN SÄGA ATT DET ÄR LÄTT ATT HÅLLA SIG FÖR SKRATT ALLTSÅ...

HADE INFLUENSA FÖR 2 VECKOR SEDAN OCH NU HAR JAG FÅTT TILLBAKA ELÄNDET, VAR TILL VC IGÅR & TOG PROVER, OCH DE SA ATT JAG HAR EN VIRUSINFEKTION I KROPPEN. DRICK MYCKET OCH VILA, FÖR DETTA MÅSTE VÄNTAS UT. DET SMITTAR, SÅ JAG KAN INTE JOBBA =(

FÖRSÖKER FÖRDRIVA TIDEN...MEN DET ÄR JU SÅ TRÅKIGT ATT BARA VARA HEMMA NÄR MAN INTE ORKAR GÖRA NGT.

HA DT GOTT SIS/ KRAM J