tisdag 25 november 2008

Min kära syster....

Humpff... Utmaningar, humpff..
7 stycken också ojj har jag några??

1) Jag hatar att städa (What a shocker aint it =)

2) Jag har bevarat en låtsas kompis sen barndommen, han kommer alltid fram på vintrarna OM dom är vita =) Har du tur någongång kanske du får se hans bomärke :P

3) Jag äter mer än vad jag gör av med

4) Jag är en filmfantast, har inte kommit ifrån det där ännu

5) Jag tänker ofta på att gå ner i vikt, men kommer oftas bara till tanken av det

6) Humpf... Jag saknar min katt Spinac

7) Jag är den mest odjupa människa som finns, skulle någon "dyka in i mig" eller falla för mig så skulle han få en stor bula på huvudet... Hahah

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du e söt du...Hur e det med du nu då? kramkalas

Anonym sa...

Jag jobbar ca 3timmar med städ nästan varje dag....Skönt, förutom idag då jag har ont i halsen, en nästan sömnlös natt pga Casper ajaj ont i örat, skrek o grät massor. Tur att Rikard kunde ta hand om honom så jag fick sova lite iaf...

junhe sa...

hej godingen *hihihi*

känner igen din "låtsaskompis"...kommer du ihåg när vi gick hem från skolan en vacker vinterdag, och så fick vi se ovanliga spår i snön. du var helt säker på att det var "din" kompis...jag trodde dig och trodde nog att jag såg honom också...

vem behöver inte gå ner...lite för tråkigt bara, har ingen motivation just nu *suck*

tack för att du antog utmaningen sis, alltid lika kul...INTE *hihihi*

sitter på tåget ner till "päronen" imorgon kväll, ringer kanske =)

stor kram från mig

junhe sa...

du känner mig bättre än jag själv gör....nästan *hihihi* ringer dig så fort vikommer hem från spa´t ikväll =)

hur gick det på intervjun?
stor kram j

junhe sa...

du har en sak hos mig sis =)

ha dt bra/ kram j

junhe sa...

i min blogg finns en award till dig, för att du är så go´och gör ett gottförsök med din blogg!!! men om du kommer hit upp, så kan vi bjuda på diverse mysiga saker och äta gott...men det talar vi inte om. det får du se när du kommer *hihi*

kram junhe

junhe sa...

godmorgon =)
fick du ditt hyreskontrakt som jag skickade?
om jag ska göra en banner till dig, måste jag ha korten på dina tårtor först =)
kram junhe