torsdag 18 juni 2009

Nostalgi






Några skolfoton =)

6 kommentarer:

junhe sa...

men vilken skillnad sis, man känner nästan inte igen dig *hihi*
nu har jag äntligen lagt upp lite bilder på min nätloppis, in och kommentera om du vill!

ha en bra dag så ses vi nästa vecka/ kram junhe

junhe sa...

men ditt ägg! höftbältet sitter på ryggsäcken och knäpps fast runt höften så man avlastar axlarna! nästa helg, på lördag kommer jag till mjölby klockan 11:26. lillan hämtar mig då och sedan åker jag tåg till Hjo på måndag =)

vi ses, kram Junhe

junhe sa...

klart vi ska göra smoothin´
*hihi* den är ju så god & nyttig!!!
kram j

NoOne sa...

Mm..Härliga minnen....
1000-Tack för dina ord i min blogg & vi är i chock här,men oerhört glada över att det gick som de gick..
Det var ju väldigt nära att de båda brann inne :(
Både fyr & tvåbenta klarade sig ju!

Nu *Kramas* vi & tar en dag i taget!
Ta hand om dig!

junhe sa...

så var det återigen dags för ett inlägg sis...och hör sedan!
ser fram emot balen i oktober, tänk att få klä upp sig för en dag...en bal på slotten...hihi

kram j

junhe sa...

hej sis och tack! vi har haft en underbar tripp till Idre och sovit på pernilla wibergs hotell (minisvit). visar bilder sedan i bloggen =))

ha dt gott/ kram junhe