lördag 1 september 2007

Antar utmaningen ;)

Jag har fått en utmaning... att svara på nedanstående frågor.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick otroligt mycket uppmuntring och förslag från min goá vännina i Karlsborg :)
Vad gjorde du 08:00 imorse: Var klar vaken då pojkarna hade väckt mig okristligt tidigt..
Vad har du druckit idag: Herbal life heter det väl..
Vad var det senaste du åt: Godisbil
Vad är ditt senaste inköp: Trådlös router med nått data kort till :) (e inte teknisk lagd)
Vad är det för väder hos dig nu: "Solimoln"
Godaste glassen: Det var värre det finjns juh sååå många då man inte e laktosintolerant.. Men den "nya" från magnum e ju god colombia tror jag den heter..
Drömmer du mardrömmar: Drömmer inget, ja förutom mardrömmar närjag dagdrömmer hehe
Trivs du med ditt jobb: Ja otroligt nog gör jag det, e jätte kul.
Favoritkläder: Baggy (men jag får väl börja vänja mig vid tightare kläder)
Favoritlåt: MÅNGA!!!
Vad ska du göra härnäst: Ingen aning, ta itu med att skriva ett brev på japanska
Vad gör dig glad just nu: Att tänka på vad som kanske komma skall
Höger eller vänsterhänt: Både och, men jag skriver bättre med höger :)
Humör just nu: Hmm glad kanske..
Favoritgodis: Allt fettbaserat ;)
Kläder just nu: 3kvarts byxor å en No fear t-shirt
Höstplaner: Dalarna å östergötland å sen ner till skåne
Hur många kuddar sover du med: 4 börjar jag med men det brukar alltid sluta med en eller ingen alls..
Spelar du något instrument: Nja... Klinkar på pianot bäst jag kan ;)
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska men får börja bli morgonmsk
Vad är viktigast för dig just nu: Att jag och de i min närhet får vara friska
Snarkar du: Har ingen koll på det å ingen som kollar det åt mig heller :P
Är du kittlig: Alltid men jag e envis å kan hålla mig länge
Äckligaste insekt: hmm, finns nog inget än ialla fall..

5 kommentarer:

junhe sa...

jag måste bara säga en sak; sorry sis... du snarkar och en sak till... har du inte märkt alla äckliga insekter ni har??? Kram från lilla mig

junhe sa...

glöm inte ta en titt på det nya "rummet" på övervåningen =)

junhe sa...

en ny utmaning sis... lista dina 8 egenheter/ ovanor, så listar jag mina =D

junhe sa...

dt går bra sis!

junhe sa...

utmaningen går ut på att du listar 8 egenheter du har, nr1... nr2... osv (egenheter/ egenskaper eller något som är speciellt med dig, tex att du är extremt envis... tycker jag *hi hi hi*) vi kom aldrig iväg, förkyld, men vi åkte till tällberg och myste. kram