lördag 25 augusti 2007

Göteborg i rusningstraffik

Göteborg blev det igår att åka ner till för en demonstration. Kunden köpte inget dock men fick sin fåtölj ren ialla fall.. Jag körde i göteborg itan att orsaka några plåtskador eller annat kaos. Drog med en arbetskamrat för att dels kunna hitta plus det trevliga sällskapet. Åkte lite fel men vi hittade både till kunden (till slut) och ortoligvis hem osså. Nästa vecka blir det fina östergötland som får lämna plats för mig och min aparat. Hoppas få sälja något.. *fniss*
Nästa månad blir det natursköna dalarna som får chansen att se mig :) LOVAR
Til next time, take care...

7 kommentarer:

junhe sa...

hoppas vi får se dig när du ändå är i dalarna då va...

Stina sa...

Junnepunneharförsvunne behöver den där tårtan i träningssyfte. Kramis:-)

junhe sa...

hemma på landet...

tyst mä dej

Stina sa...

junhe...


Bääää....

junhe sa...

hemma på landet...

inte visste jag att du hade får hemma... fårskalle...

ellenors hörna sa...

junhe så säger du att jag e lik stina tror det e dig jag e lik ;) heheh

junhe sa...

ellenors krypin...

tyst!!!

du har fått en utmaning sis. kolla in min blogg och svara på frågorna på din blogg. puss