fredag 12 oktober 2007

KL 05.41 piiiip

Då hände det, samtalet jag väntat på en hel natt..
- Hej lillan här. Du har blivit moster.
- Å vad glad jag är, vad fick du?
- Det blev en tös, som är så lik pappan sin.

Jag är MOSTER till en knappt 3 kilo tung baby.
Min 9 i skaran, syskonbarnen är överlägsna
oss syskon i antal, tänk vad 2 människor kan
göra. Jag menar det började med våra föräldrar
vilket resulterade i 6 barn, 4 av dom är gifta och bara
där är vi uppe i 12 familjemedlemmar. Nu 10 år efter
syskonbarn nr 1 är vi hela 21 stycken. Helt otroligt..

5 kommentarer:

junhe sa...

jag håller med dig sis, visst är dt underbart. vi kommer ner sista helgen i oktober och beskådar underverket =) ha en bra dag. kram junhe

ellenors hörna sa...

junhe...
visst serru ;)

junhe sa...

teknikens under, om dt inte går att skicka MMS via telefonen...kan man ju alltid använda sig av datorn. fiiin sis=) ha en bra dag. kram junhe

ellenors hörna sa...

junhe...
fick du mitt mms? hoppas det..

junhe sa...

håller med dig i dina djupheter sis=) kram J