fredag 26 oktober 2007

Dax för hemfärd :(

ja nu har det blivit dax för den hemska hemfärden...
Jag VILL verkligen inte åka hem, men som någon har sagt i någon film tror jag det var:

-Åker du inte hem, så kan du ju inte komma tillbaka..

Visst är det sant, men det är så vemodigt...
Jag får väl komma tillbaka fort nog för att inte sakna personerna i min närhet

Har bott hos min syster och hennes familj. Dom har tre småttingar, äldste sonen är 4 år, mellersta sonen är 2 år och minstingen är en 2 veckor gammal baby-flicka.. Hon är såå söt verkligen och snäll. Hon gör inte mycket väsen av sig och på nätterna sover hon lugnt..

Mellersta pojken har börjat säga mitt namn på sitt sätt.....
När jag säger:
- vad heter jag?
Säger han:
- noooo(r)

Nästa gång har han väl glömt bort det där men vi får se..Jag längtar redan tillbax och jag har inte satt mig i bilen för hemfärd ännu...Knepigt det där...

Over and out

8 kommentarer:

Jocke W sa...

Halloj på dej :)
Trist att du tycker att det är trist att åka hem, men dörren står ju alltid öppen vet du :)
Angående verkstaden så är väggarna isolerade, iaf det stora fönstret är dubbelglas (vilket jag upptäckte till min förvåning senast jag var där, alltid trott att det var enkelglas) och det finns el, inklusive trefas. Har oxå funderat på en eldningsmojäng, men det är ju lite trångt, så man vill ju inte sätta ändan på en kamin varje gång man böjer sig framåt :)

Stina sa...

Jasså syrran lånar din sida.:-)
Hälsa alla kottar runt omkring. Kramis Stina

junhe sa...

DT ÄR BARA ATT TA TJUREN VID HORNEN... OCH STYRA HEMMÅT. KRAM SÅ SES VI FIA=)

Stina sa...

Tack du...


Hälsa tillbaka med en kram.;-) Kramis

junhe sa...

hej sis, var med & tävla om en super söt krok hos mig =). take care/ hugs j

junhe sa...

HEJ SIS, DU ÄR EN AV 7 SOM FORTFARANDE TÄVLAR OM EN KROK, SVARA PÅ UTSLAGSFRÅGAN. KRAM JUNHE

junhe sa...

tack för att du deltog i tävlingen, EVA tog hem segern denna gång. ha en bra lördag! kram junhe

junhe sa...

nej nu får du ge dig....var är du? se till att komma hit...NU