söndag 18 november 2007

November yra...



Har haft en toppenhelg :) Har varit hos syrran och varit med på en tjejkväll.


Det var ju trevligt men.... Alldeles för mycket kackel enligt min mening men


jag kunde gå undan å vara i ett tystare rum och va mig själv för en stund =)


Och när jag återkom hoppade jag in i samtalen igen som om inget hade hänt..


Det kallar jag skönt!!!!


Vi åt Saffranstorsk med curryris


och till efterrätt blev det Glass med rom och


mandelbiskvier toppat med björnbär och ananas. Det var lika gott som det låter.



Hoppas ni haft en lika bra helg som jag, kram.

4 kommentarer:

junhe sa...

tack själv sis...jag kan intyga att det var mycket gott det där =)) kör försiktigt hem!!! kram j

Stina sa...

Bra att du reder dig när det blir en massa kackel.:-D Klart att du får länka, kråkgumma. Puss

Stina sa...

Gå in på anpassa, efter du kopierat min adress. Så trycker du in den i länklista.;-) Puss

junhe sa...

hej kråkan, nej det blev inte riktigt som jag tänkt mig...men det blev ju ganska bra iaf =) ha en bra vecka! kram junhe