onsdag 21 maj 2008

138 dagar sen...

Vet ni vad som hände då? Då träffade jag en person som kom att förändra mitt liv, utan att jag hade någon aning om att det skulle se ut såhär drygt 4 månader senare..
Jag är så glad att just jag blivit "drabbad" :)
138 dagar har gått sen vi först sågs, 31 dagar senare alltså för 107 dagar sen förändrades mitt liv.
Jag är inte längre ensam, visst jag har aldrig varit ensam med tanke på att min familj och mina vänner alltid har funnits tills hands men vi kan säga att min familj blev utökad med en till ;) Det är jag väldigt glad och lycklig över idag.
107 dagar är 3 månader och 21 dagar, om 14 dagar är det 4 månader sen.
138 dagar är 4 månader och 16 dagar, om 15 dagar är det 5 månader sen vi tog en fika bara för att "catcha up". När det är 4 månader då gör jag en uppdatering kring detta ämne :)

Over and out

3 kommentarer:

junhe sa...

detta var verkligen analytiskt av dig damen =) men visst är det härligt =)) bara man yänker på det spritter det till i hela kroppen *fniss* hoppas NI har det bra, här är det förkylt och röda gardiner i hobbyrummet =( men annars är det bra/ kram junhe

junhe sa...

har du sett nya "indy" filmen? lite sf för min smak, men annars var den ok, rätt kul att se harrison ford flänga runt som en annan 20-åring, men se ut som 70 =) ha dt gott sis/ kram j

junhe sa...

klart du kommer känna igen dig sis...det är bara färgbyte här ser du *hihi* hälsa R-M så mycket och ta hand om dig/er. KRAM junhe