onsdag 26 augusti 2009

tummetott






Såhär ser den ut nu..

6 kommentarer:

junhe sa...

ska du inte undersöka den där? den ser ju helt död ut *suck*

åh, vad ont det gör bara jag ser den!!!

klämde mig i dörren för 2 veckor sedan, men det blev inte så där stort, jag kan se en liten förändring på tumnageln som drar sig utåt mot nagelspetsen (luftrum under nageln liksom) men när den når nagelspetsen så är den ju borta sedan =)

din nagel lär du tappa snart tror jag...den ser trött ut...

ta hand om dig/ kram junhe

NoOne sa...

Tja...Något bättre tycker ja' allt,men fortf Ond tror ja' så....
*Blåser lite igen*

ellenors hörna sa...

Tack Annmi =) Jag ska uppdatera lite här tror jag, nageln e fortfarande knallblå, men inte svullen längre, var hemma hos mamma o pappa förra helgen å då hjälpte pappa mig lite =)

junhe sa...

klart jag vill veta mer, vad är det vi ska göra???? är så nyfiken =))

kram junhe

ps: hur går det med tummetott? ds

junhe sa...

du är inte klok sis!!! klart du måste till doktorn, sådana krämpor i din ålder är inte normalt. så iväg med dig, skicka räkningen till mig bara =))

stor kram/ j
vet du om "päronen>" kommit hem från rodhos än?

junhe sa...

utmaning hos mig sis
ha en bra dag/ kram j