tisdag 13 oktober 2009

Höst..

Händer det något kul under hösten?

För egen del började min höst kanonbra, den 21 september är en underbar morgon att blicka tillbaka på.. Sen det datumet har det gått hela 22 dagar, 3veckor och 1 dag. Jag och en grabb blev ihop då.. Man blir så glad när man tänker på han, när man tittar på honom eller när man pratar i telefon med honom..

Sedan vi blev ihop har vi hunnit med en bal som systrarna anordnade, jag var med på något litet hörn.. =) Vi har hunnit umgås med ett par vänner som han har, jättetrevlig kväll.. Helgen som är 23-25 oktober ska vi hem till hans föräldrar och träffa dom plus hans bror med familj.

Den 19 oktober kl 8.00 börjar jag med praktik i Linköping, ska bli intressant, ska praktisera som bilskadereparatör, plåtslagare.. Fick 4 veckor på en gång hoppas dom blir nöjda med én..

Bild på grabben o mig kommer väl så småningom ;)

5 kommentarer:

junhe sa...

en höst kan inte börja bättre, eller hur =) önskar er allt gott &
"take it easy sis"
här är det förkylt och 4 minus *burrr* man vet att efter höst kommer vintern, men jag lyckas aldrig förbereda mig riktigt inför den kalla, råa vintern *hugamej*
vaknade imorse och när jag sträckte på mig fick jag en hakning i ryggen, det känns som att jag har fått nackspärr fast det sitter mellan skulderbladen *suck* när ska eländet vända???
stor kram till min lilla syster/ j

junhe sa...

och vintern, den är här
och vintern, den är här
hej hopp fadderallan la
och vintern den är här

what´s up sis? were are U?
miss you so!!!

ha dt gott/ kram junhe

Stina sa...

Kram från Stina.
Hoppas att du har det bra där borta med din lille gubbe.;-)

junhe sa...

hello dear sis =)
here in thailand it's 35 degree and still counting. tomorrow we will go to pala-u-waterfalls with friends from motala =)
next week we go to beach garden and we hope the week will be slow!!! we do not whant to go home *hihihi*
have a nice day and send hello to johannes/ hugs from me

Något i den stilen sa...

Hej jag undrar bara hur du har gjort din blogg dessign?

Mvh Paulina
svara gärna till min e-post; tjejenp@hotmail.com