fredag 18 december 2009

Oj vad tiden går fort..

Tiden vet att flyga sin kos..
Vi är inne i december redan, halva har redan gått.
Den 23 dec åker jag till pappa och mamma, hälsa på
och försöka hjälpa till lite =) Sen stannar jag nog
där tills januari skulle jag tro. Börjar utbildningen
den 7 januari igen så vi e lite lediga iaf ;)

Ska försöka åka till pojkvännen under ledigheten, då jag
egentligen skulle gjort det idag, men pga sjukdom går det
inte. Kan ju inte smitta ner honom när han själv börjar bli
bättre.

Kan berätta 2 glädjande besked jag har blivit moster ja inte
på riktigt men såndär låtssas moster. 2 av mina vänner har fått
2 söner, den ena heter Erik och den andra går föräldrarna o suger
på namnet då dom hade några att välja på. Ska bli spännande o se
vad han får heta =)

2 kommentarer:

junhe sa...

*suck* och jag som trodde du skulle upp till mig i vinter =(
ta hand om dig så ses vi när vi ses *hihihi* vem mer än *M* (här uppe hos mig) har fått tillökning?
kram junhe

ellenors hörna sa...

Madeleine här nere fick en pojk =) sen finns de dom som e gravida inför graviditets os 2010 :P redan uppe i 3 som jag känner..