tisdag 14 augusti 2007

!!!!!

Bäst att publicera ett nytt inlägg så syrran inte klagar :D
Igår var min goa o underbara katt spinac inne hos vetrinären
Han har haft öron skabb tror jag det heter, har försökt att
behandla det själv hemma här men nu skulle mor åka in
med sin katt Drutten å göra honom till ett det. A.k.a kastrat.
Då tyckte jag att Spinac kunde åka med å bli behandlad, det
visade sig att han hade en öroninfektion så nu ska han bli
riktigt behandlad så han blir bättre. Han va helt väck o
woozy när han kom hem men imorse var han pigg. Det kommer
snart bilder på honom så ni får hålla ögongluggarna öppna ;)
Puss o hej leverpastej

5 kommentarer:

junhe sa...

alldeles riktigt sis :) hoppas spinnac bättrar på sig, kom hit och måla och visa snabeldraken ngn-gång. kram

Stina sa...

Katten vill jag se. Är väl lika bråkig som Junne, kan jag tro. Kramis

junhe sa...

var fick hon luft ifrån nu då???

junhe sa...

du är för go' söstra mi :) saknar dig ju :(

Stina sa...

Kramis