tisdag 7 augusti 2007

Jobb!

Jag har äntligen fått jobb. Jag tror att detta jobb kommer passa mig som handen i handsken :)
Jag är ingen stress-människa utan tar det lungt, mina nära och kära håller nog med mig. En av mina bästa vänninor säger att jag är likt ett djur, nämligen sengångaren då menar hon inte att jag e lika söt som en sengångare utan lik i sen-heten :D
Men enligt min chef så gör det inget bara jag gör mitt bästa, Å det e ju klart jag gör ;D

Till min systers lycka så publicerar jag nu ett nytt blogg-inlägg, hoppas hon blir nöjder :) Hahahahah...
Take care

6 kommentarer:

junhe sa...

hallo där bruden, till din stora systers lycka har du äntligen återvänt... lycka till med jobbet, ska se om jag inte kan få ihop ngr namn till dig. puss

junhe sa...

hej, är här igen för att kolla så jag inte drömde... nej, det var sant, hon har varit här och lämnat ett blogg inlägg. tack och bock, sockerstock :p

junhe sa...

GRATTIS, e så stolt över min lilla syster...kram på dig och kom snart och hälsa på med din snabeldrake

Stina sa...

Jasså, det är här dammsugarnisse befinner sig.
Hoppas att det ska gå bra för dig. Kram Stina

junhe sa...

glöm inte att komma hit oxå rödtott :p

junhe sa...

tack sis, du är min trogne suporter :) glöm inte titta in hos stina "hemma på landet"